Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
"Hej" säger han och fortsätter se rakt fram och tänker på om Lennart ska ringa till hans föräldrar.
12 maj, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
" Du tänker på Lennart va..?" Sa Saga
12 maj, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
"Mm" nickar han och ser på Saga.
12 maj, 2014 16:13
|
|
Borttagen
|
" Han kommer låta dig vara.." Sa Saga
12 maj, 2014 16:15
|
|
Borttagen
|
"Nej, det kommer han inte" säger Alex och skrattar nervöst.
12 maj, 2014 16:16
|
|
Borttagen
|
Saga ler.
" Du måste till Glee.. Vi ska uppträda snart " sa hon sen
12 maj, 2014 16:17
|
|
Borttagen
|
Han nickar.
"Jag tänker inte missa en minut av glee bara på grund av Lennart" säger han.
12 maj, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
" Tänk om du måste? Han har mer makt än vad du har " sa Saga
12 maj, 2014 16:20
|
|
Borttagen
|
"Han kan ju inte låsa fast mig" säger Alex och skrattar men slutar när han kommer ihåg att han gjort det på någon annan elev förut. Han sväljer.
12 maj, 2014 16:22
|
|
Borttagen
|
Saga visste samma sak som Alex, han hade låst fast en kille förr som inte hade gjort som Lennart sa åt honom.
12 maj, 2014 16:25
|
Du får inte svara på den här tråden.