Luna Lovegood åker till Sverige.
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood åker till Sverige.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av WIW: Hon kanske gillar Sverige, med tanke på att draken Cedric kämpar mot heter Svensk Kortnosing. Eller hur? Där har du, Ginny! en sak till att vara stolt över! EXAKT vad jag skulle säga Everything is Dramione and nothing hurts. 13 dec, 2011 21:38 |
|
EpicFaiil
Elev |
ska hon åka hit på riktigt? :O
22 jan, 2012 18:10 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Det är coolt också att det finns en Svensk kortnosig drake...
(Den i magiska trekampen) 22 jan, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen