Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Och du Mr White jobbar på väldigt bra sa läraren. Jag log över berömmet.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
Jag knakade på dörren till rektorns kontor.
( Du får spela rektorn) 19 maj, 2014 19:32 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
- Lizzie Star, sa jag drygt.
19 maj, 2014 19:34 |
|
Lele
Elev |
Är det du som kommit försent, låt mig se 20 gånger? frågar rektorn
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
- Ja, sa jag drygt.
19 maj, 2014 19:36 |
|
Lele
Elev |
Det var inte bra, som straff måste du äta en kaka sa rektorn
Mama, kudos for saying that. For spilling.
19 maj, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
- Den här skolan är ett skämt, sa jag drygt.
19 maj, 2014 19:39 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
- Jag vill inte ha någon dum kaka, sa jag argt.
19 maj, 2014 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen