PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Rummet snurrar, du snurrar, jag snurrar, sa jag långsamt
4 maj, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
- Mm, sa jag drömmande.
Jag la mig ner i min säng så att jag såg Alison. - Är inte Sirius helt underbar? Frågade jag. 4 maj, 2014 21:52 |
|
Neloon
Elev |
Jag fattar inte att du förlät honom, glöm inte att han var otrogen mot dig, sa jag långsamt
4 maj, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
- Jag vet men han ångrade ju sig, sa jag glatt.
Jag tänkte på honom. - Men du måste medge han är sexig, sa jag glatt. 4 maj, 2014 21:55 |
|
Neloon
Elev |
- Jag ska sova nu, är supertrött, sa jag långsamt
- Godnatt 4 maj, 2014 21:57
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 4 kl. 21:58
|
|
Borttagen
|
- Godnatt, sa jag.
4 maj, 2014 21:58 |
|
Neloon
Elev |
Nästa morgon
Jag vaknade och kollade ut igenom fönstret. Solen hade precis gått upp och jag mådde mycket bättre än igår. Jag klädde på mig och gick ner mot stora salen. Remus satt redan där nere och jag satte mig breved honom och han kysste mig godmorgon. 4 maj, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner bredvid Alison och fick snabbt sällskap av Sirius.
- Så Alexandra min sköna har du sovit gott? Frågade Sirius. - Ja det ha jag, sa jag. 4 maj, 2014 22:05 |
|
Neloon
Elev |
- Vilken lektion har ni första timmen? Frågade jag
4 maj, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
- Försvar mot svartkonst, sa jag.
4 maj, 2014 22:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen