Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

1 2 3 ... 6 7 8 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Neloon
Elev

Avatar


- Rummet snurrar, du snurrar, jag snurrar, sa jag långsamt

4 maj, 2014 21:50

Borttagen

Avatar


- Mm, sa jag drömmande.
Jag la mig ner i min säng så att jag såg Alison.
- Är inte Sirius helt underbar? Frågade jag.

4 maj, 2014 21:52

Neloon
Elev

Avatar


Jag fattar inte att du förlät honom, glöm inte att han var otrogen mot dig, sa jag långsamt

4 maj, 2014 21:54

Borttagen

Avatar


- Jag vet men han ångrade ju sig, sa jag glatt.
Jag tänkte på honom.
- Men du måste medge han är sexig, sa jag glatt.

4 maj, 2014 21:55

Neloon
Elev

Avatar


- Jag ska sova nu, är supertrött, sa jag långsamt
- Godnatt

4 maj, 2014 21:57

Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 4 kl. 21:58
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


- Godnatt, sa jag.

4 maj, 2014 21:58

Neloon
Elev

Avatar


Nästa morgon

Jag vaknade och kollade ut igenom fönstret. Solen hade precis gått upp och jag mådde mycket bättre än igår. Jag klädde på mig och gick ner mot stora salen. Remus satt redan där nere och jag satte mig breved honom och han kysste mig godmorgon.

4 maj, 2014 22:03

Borttagen

Avatar


Jag satt mig ner bredvid Alison och fick snabbt sällskap av Sirius.
- Så Alexandra min sköna har du sovit gott? Frågade Sirius.
- Ja det ha jag, sa jag.

4 maj, 2014 22:05

Neloon
Elev

Avatar


- Vilken lektion har ni första timmen? Frågade jag

4 maj, 2014 22:08

Borttagen

Avatar


- Försvar mot svartkonst, sa jag.

4 maj, 2014 22:09

1 2 3 ... 6 7 8 ... 29 30 31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Du får inte svara på den här tråden.