Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Får vi rösta imorgon även om vi inte är med och tävlar?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 maj, 2014 12:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Får vi rösta imorgon även om vi inte är med och tävlar? Nej, jag tror inte det 7 maj, 2014 12:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 maj, 2014 15:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Får vi rösta imorgon även om vi inte är med och tävlar? Nej, jag tror inte det Nej, jag fick inte rösta igår Vilket gjorde mamma jättenervös, tror nästan hon hejar mera på Sverige än Finland 7 maj, 2014 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas att Irland och Grekland går vidare ikväll.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2014 15:38 |
|
Borttagen
|
Men alltså Norges bidrag är ju vackert på riktigt :o
Bara jag inte tittar på musikvideon, jag hatar det där påklistrat lidande uttrycket han har. 8 maj, 2014 16:21 |
|
Frivolt
Elev |
Jag hoppas på Schweiz
Sen har jag nada koll på resten tyvärr xD Men återkommer ikväll 8 maj, 2014 16:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är jättenervös ren!
Tänk om inte Finland kommer med, då är ju eurovisionen förstörd... Men nog kommer de väl med, hoppas jag, har inte hört någo andra låtar 8 maj, 2014 16:42 |
|
Frivolt
Elev |
Åh! Älskar Norges bidrag ♥ Den va jättefin ju :'D
Och Findlands!! Den va braa!! 8 maj, 2014 16:56 |
|
_Anna_22
Elev |
Det finns ingen som jag tkr om sådär jättemycket, men typ Holland var väl ganska bra. och Sverige c:
8 maj, 2014 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen