hogwarts-rollspel för alla♥
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hogwarts-rollspel för alla♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Det är ju skittråkigt, sa jag.
- Föresten är inte du bästis med Lily Potter? frågade jag. 4 maj, 2014 15:22 |
|
Borttagen
|
-jag vet att det är skittråkigt. Och jo, jag är bästis med Lily Potter, även om hon är lite tråkig ibland. Jag satt i samma kupé som Lily och några till nyss, men jag stack när dom började prata om trollstavskärnor på jag.
4 maj, 2014 15:27 |
|
Borttagen
|
- Vet du vart James är? frågade jag.
4 maj, 2014 15:28 |
|
Borttagen
|
-jag tror att Lily sa att han satte sig någonstans i början av tåget , sa jag fundersamt.
4 maj, 2014 15:33 |
|
Borttagen
|
- Han lovade att sitta med mig, sa jag argt.
4 maj, 2014 15:33 |
|
Borttagen
|
Nej, jag är inte med
4 maj, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
Jag slog igen min dagbok av ilska.
4 maj, 2014 15:49 |
|
Pinkie Pie
Elev |
4 maj, 2014 15:52 |
|
Borttagen
|
- Vad är det för fel på James igentligen, sa jag argt.
4 maj, 2014 15:54 |
|
Pinkie Pie
Elev |
4 maj, 2014 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen