PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner bredvid Audrey.
- Är det bara jag som är hungrig? frågade jag. Jag kollade från Audrey till Lilly till Matthew. 26 apr, 2014 17:47 |
|
kitto
Elev |
"Hungrig? Redan?" frågade jag skeptiskt. "Åt du ingen frukost, gumman?" Jag log överdrivet mot flickan som frågat. Vi hade inte varit på tåget i längre än tio minuter och hon tänkte redan på mat...
26 apr, 2014 17:52 |
|
Borttagen
|
- Nej jag åt ingen frukost, sa jag.
Jag gav Matthew en sur blick. - Mina föräldrar var inte hemma och jag försov mig, sa jag. 26 apr, 2014 17:56 |
|
kitto
Elev |
Jag fnös överlägset.
"Ät nåt då?" Svarade jag drygt innan jag återgick till mit skissande. 26 apr, 2014 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och tog fram mackan jag hade gjort iordning.
- Så någon som har gjort något kul under sommaren då? frågade jag. 26 apr, 2014 18:03 |
|
kitto
Elev |
"Nä." Svarade jag kort. Mitt hår föll fram igen och la sig runt mitt skissblock. Jag började skugga ansiktet på den djävulska varelsen.
26 apr, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag suckade då dörrarna öppnades och där står min tvillingsyster Sarah.
-Hej, sa jag glatt. - Hej, sa Sarah och satt sig ner. 26 apr, 2014 18:08 |
|
Borttagen
|
Harry-Potter-Bokslukaren :
Varför rollar du min karaktär (powerplayar)? 26 apr, 2014 18:09 |
|
Anne Potter
Elev |
"Jag och Lilly har övat quidditch", sa jag och log drömmande. Lilly log också.
"Ja, Audrey har blivit väldigt skicklig!", sa hon och puffade till mig. Jag rodnade igen, och reste mig upp för att ta upp chokladgrodeasken som mamma hade skickat med. Just då skumpar tåget till, och jag faller i knät på Matthew. "Åh, Gud, förlåt!", säger jag och reser mig raskt upp. ![]()
26 apr, 2014 18:09 |
|
Borttagen
|
Jag såg Audrey falla i knät på Matthew och jag hjälpte henne upp.
- Audrey gick det bra? frågade jag. 26 apr, 2014 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen