PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag suckade. Den var förstörd.
27 apr, 2014 18:09
|
|
Borttagen
|
Vi pratade ända tills det ringde in och jag gick till lektionen. Jag hade bild.
27 apr, 2014 18:10
|
|
Borttagen
|
Tillslut tog jag iallafall på mig den. Fläcken syntes fortfarande.
Nu skulle jag ha bild. Jag gick mot klassrummet.
27 apr, 2014 18:13
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig en bit ifrån alla andra i mitt gäng. De bad mig komma och sitta med dem, men det skulle vara pinsamt efter det som hände i matsalen.
27 apr, 2014 18:15
|
|
Borttagen
|
Snart kom jag in i klassrummet. Folk började genast skratta då dem såg min skjorta.
27 apr, 2014 18:18
|
|
Borttagen
|
- Men lägg av, seriöst. Det var ju inte han som smetade dit såsen. Sade jag åt alla som skrattade.
27 apr, 2014 18:20
|
|
Borttagen
|
Återigen försvarade Elaine mig. Jag såg förvånat på henne.
27 apr, 2014 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag log mot Clark. Jag bryydde mig inte mer lika mycket om vad andra tyckte.
- Kom och sitt med mig, sade jag och klappade på stolen brevid min.
27 apr, 2014 18:25
|
|
Borttagen
|
Jag var osäker,men jag gick tyst fram och satte mig bredvid henne.
27 apr, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
Alla såg chockat på mig. Jag tyckte det var bra av någon anledning.
27 apr, 2014 18:27
|
Du får inte svara på den här tråden.