|
Borttagen
|
- Hej, mumlade jag. Det kändes som om det flög tusen fjärillar omkring i min mage och mitt hjärta bultade hårt. Jag suckade.
Det var väl bara att inse att jag var kär i Zacke.
23 apr, 2014 06:29
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner bredvid henne. Det pirrade i magen. Såhär hade jag inte känt för någon på flera månader, inte ens nära Julia.
-Vad heter du?, sa jag
23 apr, 2014 06:31
|
|
Borttagen
|
Jag villde veta varför han talade med mig. Jag var ju inte ens snygg eller populär.
- Kalila, svarade jag och kastade en snabb blick på Zacke. Jag villde inte se på honom för länge. Det skulle bara verka konstigt.
23 apr, 2014 06:36
|
|
Borttagen
|
Jag log. Det brann inom mig. Hon gjorde mig galen.
-Vilket vackert namn!, sa jag
Jag såg på henne och studerade henne uppifrån och ner. Hon var snygg. Jävligt snygg! Snyggare än Julia till och med.
-Eh..jo.. Skulle du vilja..göra nåt efter skolan?, sa jag tyst
23 apr, 2014 06:39
|
|
Borttagen
|
Jag med honom efter skolan. Honom... Zacke, den coolaste och populäraste killen i skolan hängde med den nördigaste tjejen i typ hela världen. Fast jag skulle ju hjälpa mamma hemma. Fast hellre var jag nog med Zacke.
- Tack... Ehm. Visst, som vadå? Frågade jag och såg ner i marken. Jag rodnade kraftigt. Jag hatade att jag alltid skulle rodna.
23 apr, 2014 06:42
|
|
Borttagen
|
Jag log åt hennes svar. Hon ville!
Jag såg på henne. Hon såg ner i marken. Jag såg att hon rodnade. Jag log.
Jag tog försiktigt tag i hennes hand.
-Hm..ja, vad som helst...kanske..fika?, sa jag
23 apr, 2014 06:45
|
|
Borttagen
|
Mitt hjärta slog en volt och jag jublade inom mig när han tog min hand. Men jag undrade varför han gjorde det... Kansle hade han någon plan. Som att lägga något äckligt i min väska eller något annat.
- Okej, fika går bra, sade jag tyst. Allt skulle väl ha gått. Bara jag fick vara med honom.
23 apr, 2014 06:47
|
|
Borttagen
|
Jag log och släppte hennes mjuka,varma,underbara hand. Jag reste mig upp.
-Okej Kalila...möt mig här efter sista lektionen, sa jag och gick iväg.
Jag gick in genom skolporten igen och bort till skåpet. Nu skulle Engelskan,min näst sista lektion börja.
23 apr, 2014 06:50
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och reste mig jag med när jag såg hur mycket klockan var. Nu hade jag tyska. Jag hämtade mina böcker och gick till Tyskan. Tur att Natasha hade engelska och inte tyska...
23 apr, 2014 06:56
|
|
Borttagen
|
Jag tog ut Engelskaboken och gick mot klassrummet. Det var redan öppet. Jag gick in och satte mig längst bak. Resten av coola gänget var inte här,fast dem hade Engelska. Jävla skolkare!, tänkte jag och slog upp Engelskaboken. Jag började jobba. Jag kunde jobba på hyfsat bra, men så började jag dagdrömma igen. Jag tänkte på Kalila. På hennes vackra hår,hennes fina mun och hennes magiska ögon. Jag tänkte också på hennes hand. Så fort jag rörde den så klickade det till.
23 apr, 2014 07:01
|
Du får inte svara på den här tråden.