PRS med Alien
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Alien
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2014 16:44 |
|
Borttagen
|
(Men ska Renesmee finnas?)
Vi går in i huset. 17 apr, 2014 17:16 |
|
TildeW
Elev |
((Tycker jag väl))
Jag följer nervöst med alla andra vargar in i huset. När jag kommer in står fler vargar där och många vampyrer. Jag trycker mig mot Embry. "Vem är den där tjejen?" säger en vampyr. "Embry's nya flickvän" skrattar Jacob.
17 apr, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
"Jaså, flickvän?" säger Rosalie retsamt till Embry och skrattar. Jacob skrattar med henne, men sedan går han för att hitta Nessie.
17 apr, 2014 17:37 |
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2014 17:38 |
|
Borttagen
|
När Jacob får tag på Nessie ger han henne en lång kyss. Jag himlar med ögonen och går mot ytterdörren, jag kände att jag behöver dricka lite.
17 apr, 2014 17:41 |
|
TildeW
Elev |
Vi sätter oss på trappan. Det blir en lång tystnad. Efter en stund böjer jag mig fram och kysser Embry.
Alien
17 apr, 2014 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen