Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
" Anton! Kom ner och titta, det är ofattbart " sa Saga
7 apr, 2014 15:43
|
|
Borttagen
|
Anton gick ner till saga han rös
7 apr, 2014 17:54
|
|
Borttagen
|
" Det ser ut som ett barnrum.. En killes.. Titta " sa Saga och visade upp ett foto. " Han är lik dig "
7 apr, 2014 18:14
|
|
Borttagen
|
Anton tog fotot och såg på killen samma hår samma ansikte läskigt lik var denna kille
7 apr, 2014 18:15
|
|
Borttagen
|
" Känner du honom? Tänk om ni är släkt " sa Saga
7 apr, 2014 18:25
|
|
Borttagen
|
" Jag känner honom inte " sa Anton
( Har en ide Anton kan ha en tvilling och det är killen på bilden )
7 apr, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
(Men killen på bilden levde ju för flera tusen år..)
7 apr, 2014 18:29
|
|
Borttagen
|
( Okej men han är fortfarande släkt med Anton)
Anton såg sig om i pojkens rum
7 apr, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
" Han måste ha haft det hemskt.." Sa Saga tyst
7 apr, 2014 18:34
|
|
Borttagen
|
Anton såg sig om han hade inte berättat att han bodde i källaren han kunde gissa att killens liv hade varit minstvlika hemskt som hans liv är
7 apr, 2014 18:37
|
Du får inte svara på den här tråden.