(Privatroll) mellan klasskompisarna :)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
Vi kom i den förbjudna skogen. Det var väldigt kusligt och ruggigt. Jag kände på mig att något kommer snart att hända. Som om killarna kommer snart. Men det hoppas jag inte på.
Skicka gärna en uggla ;) 2 apr, 2014 19:39 |
|
Glucken
Elev |
hade tränat mycket nu bara fysisk all stridskunskap jag behöver har jag i minnet och krabban låsre upp det efter tid han säjer att vi är förmodligen klara i mån
3 apr, 2014 07:56 |
|
superV
Elev |
- :Okej. Det är dags.
- Dags för vad? -: det är dags för att träna! - okej. Hur då? - såhär. Minnen började komma framför mig. Det gjorde välidgt och minnena var hemska. Jag såg azkaban, det döda havet och jag blev toterad
6 apr, 2014 10:21 |
|
MatteSweet
Elev |
Vi gick och gömde oss bakom buskarna, det var som ett slags dike där bakom, så det var ett bra ställe att ligga lågt på
Skicka gärna en uggla ;) 7 apr, 2014 07:56 |
|
superV
Elev |
När det var färdigt så höll jag i lien.
- så du har gått igenom allt det där? -: ja det har jag. Men nu kan du göra allt som jag kan.
7 apr, 2014 15:52 |
|
Glucken
Elev |
Änklingen var jag klar
- vad lärde det här mig? ~ inget jag behövde bara uppehålla dig ett par dagar så jag kunde hitta all strids träning du behöver och du behövde träna du började bli rund - har jag tränat som en galning för att du tyckte jag var tjock?! ~ nej började bli, nu släpper vi det för du kommer svimma nu - va....? Allt blev suddigt och jag kunde se en stor skala över hela mitt liv och allt åkte in i mig sen vaknade jag och hade slagit i huvudet i en stubbe - ajj, vad var det bra för ? ~ testa att ta kniven på bordet och kasta den på ett fallande löv - du är galen... Men visst Jag tog kniven och fokoserade på lövet och helt plötsligt kom det som en glimt och allt hände så fort men i nästa second var kniven mitt i lövet som var fast på ett träd. ~ tror du mig nu - vad mer kan jag göra ~ nu börjar jag gilla dig 7 apr, 2014 22:21 |
|
MatteSweet
Elev |
Larry och Kalahan satt och pratade om något men jag lyssnade inte utan jag somnade istället.
Skicka gärna en uggla ;) 9 apr, 2014 19:13 |
|
superV
Elev |
-: Men förts måste vi testa det. Ta fram pinnen.
Jag tog fram pinnen. PÅ nåt vis så visste jag vad jag skulle göra. Pinnen blev till lien och jag kunde använda den som vilken mästare som helst
17 apr, 2014 22:39 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag vaknade av ett duns. Efter ett tag dunsade det till igen. Men det verkade som inte att Kalahan och Larry tyckas höra det. Jag smög mig iväg för att kolla vad som kunde göra såna dunsar.
Skicka gärna en uggla ;) 24 apr, 2014 12:26 |
|
superV
Elev |
-: skju ner träden!
det kändes så härligt att använfa mitt vapen igen. Jag försökte inte ens. - halåå vem är det som gör oväsen? Sa en gammal man. jag vände mig om. Siktade och sköt. Kroppsdelar och blod flög från höger till vänster
6 maj, 2014 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen