Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Inne i spelet (Medi & Fellrendión)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Inne i spelet (Medi & Fellrendión)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Saker var mycket konstiga här men det var bara att göra som kungen sa.

Kayla gick mot dörren och efter tre långa sekunder i mörker så var hon utomhus. Hon såg när Kendra trollades fram bakom henne och sedan satte hon fart mot skogen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 mar, 2014 10:50

Medi
Elev

Avatar


(det andra spelet då?)

Hon såg på henne och suckade.
"Vi måste levla fortare för jag vill verkligen komma hem"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

9 mar, 2014 10:51

Fellrendión
Elev

Avatar


(Jag vet men jag vet inte vad jag ska skriva)

"Just det, det är en annan sak vi måste fråga völvan", svarade Kayla.

Efter att ha gått en bit i skogen började de närma sig en mycket mörk del av skogen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 mar, 2014 10:55

Medi
Elev

Avatar


Hon suckade medan hon slog henne i bakhuvudet igen.
"Jag vet inte varför du är så dum. Vi skulle ha gått förbi vårt hus" Hon såg på henne. "För att hämta våra vapen igen"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

9 mar, 2014 10:57

Fellrendión
Elev

Avatar


"Måste du slå mig för det? Du följde ju bara med utan att säga något", svarade Kayla irriterat.

Just då började det ryka jättemycket, Kayla kunde till sist inte se något och allt blev svart. Sedan kunde hon se att hon hamnat i laddningsskärmen igen, men Kendra var inte med henne.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 mar, 2014 11:00

Medi
Elev

Avatar


"Men herregud det är inte hårt" Hon suckade och hon lade armarna i kors och stannade upp. "kyla?"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

9 mar, 2014 11:02

Fellrendión
Elev

Avatar


Kayla befann sig nu i ett indiantält.

Hon blev förvånad för att Kendra var inte med henne. Hon kanske hade blivit utsatt för ett virus eller något, hon var ju trots allt fångad i ett datorspel.

Bredvid henne stod en völva i konstiga kläder.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 mar, 2014 11:08

Medi
Elev

Avatar


Hon kom snart efter och hon såg på Keyla.
"vad hände?" Hon lade huvudet på sned och sjönk ner.
"Jag har rätt ont i benen igen."

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

9 mar, 2014 11:15

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Inne i spelet (Medi & Fellrendión)

Du får inte svara på den här tråden.