Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

JustMe! & ErisedStone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > JustMe! & ErisedStone PRS

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick in i matterummet där det satt ett par elever och väntade. Jag satte mig bredvid en annan person utan att se vem det var. När läraren kom började lektionen.

9 mar, 2014 16:00

Borttagen

Avatar


Lektionen hade redan börjar. Jag öppnade mina böcker och lyssnade på lektionen med med ena örat.
Jag klottrade som vanligt något i boken.

9 mar, 2014 16:04

Borttagen

Avatar


Jag började jobba direkt. Efter en stund petade den som satt bredvid mig på mig.
"Är du okej? Du är ganska varm"
"Öhh" sa jag och blev lite röd i ansiktet. "Det är nog bara lite varmt idag, solen skiner ju och allt"

9 mar, 2014 16:09

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > JustMe! & ErisedStone PRS

Du får inte svara på den här tråden.