JustMe! & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> JustMe! & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
Jag gick in i matterummet där det satt ett par elever och väntade. Jag satte mig bredvid en annan person utan att se vem det var. När läraren kom började lektionen.
9 mar, 2014 16:00
|
|
Borttagen
|
Lektionen hade redan börjar. Jag öppnade mina böcker och lyssnade på lektionen med med ena örat.
Jag klottrade som vanligt något i boken.
9 mar, 2014 16:04
|
|
Borttagen
|
Jag började jobba direkt. Efter en stund petade den som satt bredvid mig på mig.
"Är du okej? Du är ganska varm"
"Öhh" sa jag och blev lite röd i ansiktet. "Det är nog bara lite varmt idag, solen skiner ju och allt"
9 mar, 2014 16:09
|
Du får inte svara på den här tråden.