Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Keiron & ErisedStone TVD

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

1 2 3 ... 6 7 8 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrek besvärat till och satte mig på golvet.

19 feb, 2014 22:35

Borttagen

Avatar


Jag flinade onskefullt och gick upp till mitt sovrum. Megan låg på sängen och sov. Jag klappade henne på huvudet och gick fram till skrivbordslådan och lade på mig Gilbertringen som jag hade där. Jag hade hittat den på gravgården en gång.

19 feb, 2014 22:38

Borttagen

Avatar


Jag lutade mig mot en smutsig väg och funderade på om det var äkta blod i den där påsen.
Plötsligt kom jag på en sak jag hade i fickan. Jag tog upp den och såg att det var en ring.

19 feb, 2014 22:43

Borttagen

Avatar


Jag sneglade på klockan som bara var 10. Jag gick tillbaka till källaren och kollade om vampyren var kvar, vilket hon var.
- Var bor du? Frågade jag och såg att hon höll i min solring.
- Du kan få ringen om du vill, jag behöver inte den. Sade jag och satte mig på ett trappsteg.

19 feb, 2014 22:48

Borttagen

Avatar


Jag såg upp mot honom, ganska förvånad.
"Tack" säger jag. "Vad är det för något?"

19 feb, 2014 22:51

Borttagen

Avatar


- Vet du inte? Sade jag förvånat och skrattade.
- En solring. Om du har på dig den kan du gå ute i solljus utan att börja brinna eller ens känna av det. Förklarade jag.
- Är du en ny vampyr eller? Undrade jag.

19 feb, 2014 22:53

Borttagen

Avatar


"Ganska" sa jag och log. Jag satte på mig ringen.

19 feb, 2014 22:56

Borttagen

Avatar


Jag nickade.
- Så, var bor du? Frågade jag och gäspade stort.

19 feb, 2014 22:58

Borttagen

Avatar


"Just nu, nära skogen" sa jag lågt.

19 feb, 2014 23:00

Borttagen

Avatar


- Men det finns bara ett hus där? Sade jag. Huset vid skogen höll ungefär på att falla i bitar.

19 feb, 2014 23:03

1 2 3 ... 6 7 8 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

Du får inte svara på den här tråden.