Queen Boo & ErisedStone PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vilken är er favoritlärare på hogwarts?" frågar jag dem.
22 feb, 2014 21:57 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ingen...."
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och rycker på axlarna.
22 feb, 2014 21:59 |
|
Queen Boo
Elev |
"Kanske professor Longbottom"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
"Ja, men han är ju ganska töntig ..." säger jag.
22 feb, 2014 22:03 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag vet"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag drar upp knäna.
22 feb, 2014 22:06 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi är nog framme snart"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 22:28 |
|
Borttagen
|
Jag nickar.
22 feb, 2014 22:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Precis då börjar tåget sakta in
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen