Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Owari high (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Owari high (Prs)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" berätta om dig själv Rin " sa Ebisu nyfiket

19 feb, 2014 14:53

Borttagen

Avatar


" jo det här är min första skola har haft hemundervisning tidigare " sa Rin

19 feb, 2014 14:54

Borttagen

Avatar


"intressant vad mer?" frågade Ebisu

1 mar, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


Rin visste inte om hon vågade berätta att hon hade en livvakt hon såg lite på Neji
" Jag har en livvakt " sa Rin

1 mar, 2014 19:52

Borttagen

Avatar


"en livvakt? " frågade Ebisu förvirat

1 mar, 2014 20:01

Borttagen

Avatar


" Ja en sån som vaktar en " sa Rin

1 mar, 2014 20:05

Borttagen

Avatar


" men varför behöver du en livvakt ?" frågade Ebisu förvirat

1 mar, 2014 20:10

Borttagen

Avatar


" Mina föräldrar är väldigt överbeskyddande jag kommer från en rik familj och sedan en sak hände när jag var 8 år så har mina föräldrar låtit en livvakt vakta mig " sa Rin

1 mar, 2014 21:19

Borttagen

Avatar


" okej intresant " sa Ebisu

1 mar, 2014 22:20

Borttagen

Avatar


Neji såg på Ebisu varför var det så intressat? Han fick lust att fråga henne varför hon ville veta

1 mar, 2014 22:21

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Owari high (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.