Rollspel för Snigelklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för Snigelklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Alice Weasley: mandragora? Efter som att vi typ kommer till en magisk plats med drakar och demoner osv kan inte alla ha en kraft som dom inte vetat om och samtidigt som dom är där och försöker överleva lär dom sig kontrolera den!!! ( bara en idé förlåt om du inte gillar den Ps:Och en grej till omvärlden kommer ju förmodligen få reda på flygplans kraschen så vi kan väll seja att omvärlden tror att alla dog Vill inte låta kaxig eller så nu meneeh.. 1. Om dem har krafter är det ju inget kul längre 2. När jag tänker ö, är det ju liksom... Jättevarmt om dagarna, väldigt kallt om nätterna och om din karaktär kan kontrollera t.ex is & snö osv så kan dem ju få rent vatten typ hela tiden, och hon kan ju göra som Elsa gjorde i filmen med dammen. 3. Även om dem skulle veta så kan dem inte hitta ön cc: Ok " ett plan som skulle till Italien har kraschat någon stanns och alla passagerare är döda..." Men det var bara en idé
10 feb, 2014 19:54 |
|
luna~lovegood
Elev |
är det för sent för att joina elr? min mall är längre fram
☂ 11 feb, 2014 15:23 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Alice Weasley: mandragora? Efter som att vi typ kommer till en magisk plats med drakar och demoner osv kan inte alla ha en kraft som dom inte vetat om och samtidigt som dom är där och försöker överleva lär dom sig kontrolera den!!! ( bara en idé förlåt om du inte gillar den Ps:Och en grej till omvärlden kommer ju förmodligen få reda på flygplans kraschen så vi kan väll seja att omvärlden tror att alla dog Vill inte låta kaxig eller så nu meneeh.. 1. Om dem har krafter är det ju inget kul längre 2. När jag tänker ö, är det ju liksom... Jättevarmt om dagarna, väldigt kallt om nätterna och om din karaktär kan kontrollera t.ex is & snö osv så kan dem ju få rent vatten typ hela tiden, och hon kan ju göra som Elsa gjorde i filmen med dammen. 3. Även om dem skulle veta så kan dem inte hitta ön cc: Ok " ett plan som skulle till Italien har kraschat någon stanns och alla passagerare är döda..." Men det var bara en idé Det är ok och visst det kan vi ju klämma in, bara vi inte ändrar FÖR mycket Skrivet av luna~lovegood: är det för sent för att joina elr? min mall är längre fram Nä, skriv på 'ba c:
11 feb, 2014 17:01 |
|
Alice Weasley
Elev |
11 feb, 2014 18:49 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Men en grej nu när alla nya kommit in måste vi lägga till dom i årdningen... Hm ja...
11 feb, 2014 19:15 |
|
luna~lovegood
Elev |
när ska jag börja skriva?
☂ 12 feb, 2014 21:00 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av luna~lovegood: när ska jag börja skriva? Du kan skriva nu :'D ((Tycker btw att vi ska ta bort ordningen då det är så många))
12 feb, 2014 21:10 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Kim Potter: nej det är nog inte en bra idé då kommer vissa skriva jätte mycket i h vissa kommer hoppas över ...Skrivet av luna~lovegood: när ska jag börja skriva? Du kan skriva nu :'D ((Tycker btw att vi ska ta bort ordningen då det är så många))
12 feb, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Kim Potter: nej det är nog inte en bra idé då kommer vissa skriva jätte mycket i h vissa kommer hoppas över ... Skrivet av luna~lovegood: när ska jag börja skriva? Du kan skriva nu :'D ((Tycker btw att vi ska ta bort ordningen då det är så många)) Tycker också vi ska ta bort ordningen. Man kan skriva hur mycket som helst, men högst fem sidor utan att någon annan skrivit. Varit med i ett roll där de skrev 100 sidor på en mat utan att jag inte ens skrivit ett inlägg 13 feb, 2014 06:46 |
|
Borttagen
|
(Vad har hänt?)
13 feb, 2014 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen