Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i marken. Vågade inte möta hans blick.
26 jan, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
Jag suckade till mig själv. Varför fegade jag ur?!
26 jan, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
Jag började sjunga lite smått igen, som för att stänga inne orden dom forsade mot munnen, ville ut, men blev instängda och gjorde en orkan av ord. Förbjudna ord. Bra ord. Ord som gör att folk älskar en. Men jag kunde inte förmå mig att säga dem. I stället sjunger jag ut dem, formulerar om dem på ett sätt eller tar det bara som det är.
26 jan, 2014 20:05
|
|
Borttagen
|
Plötsligt önskade jag att hon skulle gå så jag skulle slippa den okända känslan. Men jag tog genast tillbaka min önskan igen.
26 jan, 2014 20:07
|
|
Borttagen
|
"My heart is brokeeen..." Sjöng jag tystare.
26 jan, 2014 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig hårt i läppen och ökade på stegen.
26 jan, 2014 20:16
|
|
Borttagen
|
Jag ökade också och snart började jag springa.
26 jan, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
"Var ska du?"
Frågade jag förbryllat efter henne.
26 jan, 2014 20:37
|
|
Borttagen
|
"Jag tänker inte komma tillbaka till idioterna." Sa jag enkelt.
26 jan, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
"Så var hade du tänkt ta vägen då?"
26 jan, 2014 20:58
|
Du får inte svara på den här tråden.