PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Jag tror jag hoppar ut. Det blir ändå bara krångligt om vem som ska ha vilket element.
Fröken Operfekt: Du får vara i Eld om du vill.
23 jan, 2014 17:40 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Jag tror jag hoppar ut. Det blir ändå bara krångligt om vem som ska ha vilket element. Fröken Operfekt: Du får vara i Eld om du vill. NOOO :C
23 jan, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av LIA15: Skrivet av Kim Potter: Jord kanske? Det är iallafall ledigt. Okej jag uppfattar det såhär... Trädkatten= Eld LIA15= Trä Kim Potter= Vatten Choppa= Luft luna~lovegood= Metall Fröken Operfekt= Vet inte... mm, det kan funka men jag trodde att Fröken Operfekt skulle ha eld men aja? DET GÅR ATT SKRIVA I SILVER! *testing* I guld med c: 23 jan, 2014 17:41 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Jag tror jag hoppar ut. Det blir ändå bara krångligt om vem som ska ha vilket element. Fröken Operfekt: Du får vara i Eld om du vill. NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!*snyft* Jag vill inte vara med utan diiiiiiiiiiiiig! 23 jan, 2014 17:41 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: Jag tror jag hoppar ut. Det blir ändå bara krångligt om vem som ska ha vilket element. Fröken Operfekt: Du får vara i Eld om du vill. NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!*snyft* Jag vill inte vara med utan diiiiiiiiiiiiig! Haha, vi kanske kan rolla något annat någon gång.
23 jan, 2014 17:43 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Ja. ♥Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: Jag tror jag hoppar ut. Det blir ändå bara krångligt om vem som ska ha vilket element. Fröken Operfekt: Du får vara i Eld om du vill. NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!*snyft* Jag vill inte vara med utan diiiiiiiiiiiiig! Haha, vi kanske kan rolla något annat någon gång. 23 jan, 2014 17:43 |
|
luna~lovegood
Elev |
nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då
☂ 23 jan, 2014 17:45 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av luna~lovegood: nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då Alltså.. I dunno.. Det blir bara konstigt om jag hoppar ut och sen in igen. x) Och jag bryr mig egentligen inte ett dugg om vilket element jag får.
23 jan, 2014 17:48 |
|
luna~lovegood
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då Alltså.. I dunno.. Det blir bara konstigt om jag hoppar ut och sen in igen. x) Och jag bryr mig egentligen inte ett dugg om vilket element jag får. nejdå, alla blir bara glada om du är kvar, jag lovar ♥ SNÄÄLLLA *försöker göra en gullig min men misslyckas egentligen totalt och ser nu ut som ett troll* men då kan ju typ Fröken Operfekt ta det element hon vill och du tar det som blivit över och alla är nöjda och vi kan börja, eller? ☂ 23 jan, 2014 17:54 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då Alltså.. I dunno.. Det blir bara konstigt om jag hoppar ut och sen in igen. x) Och jag bryr mig egentligen inte ett dugg om vilket element jag får. nejdå, alla blir bara glada om du är kvar, jag lovar ♥ SNÄÄLLLA *försöker göra en gullig min men misslyckas egentligen totalt och ser nu ut som ett troll* men då kan ju typ Fröken Operfekt ta det element hon vill och du tar det som blivit över och alla är nöjda och vi kan börja, eller? OKEJ DÅ. DU OCH DIN GULLIGA MIN ÖVERTALA MIG! ( enligt mina ögon ser du inte ut som ett troll c: )
23 jan, 2014 17:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen