IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
"Jag vet inte, vad kan man göra här ute på landet ens?"
19 jan, 2014 13:49
|
|
Borttagen
|
- Man kan bada, vara i skogen, hälsa på djuren i stallet hos tant Mia, gå till byn med alla andra tråkiga människor från klassen och så kan man... Ja, det var allt. Sade jag och skrattade.
19 jan, 2014 13:52
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
"Jag har nog kommit till medeltiden" säger jag lågt.
19 jan, 2014 13:54
|
|
Borttagen
|
- Medeltiden är bättre än den tiden du kommer ifrån. Skämtade jag och fick syn på Micke och Calle som kom gående. De var 2 killar från min klass som jag verkligen avskydde.
19 jan, 2014 13:56
|
|
Borttagen
|
Jag följde Livs blick.
"Vilka är dem?"
19 jan, 2014 13:58
|
|
Borttagen
|
- Micke och Calle. Svarade jag.
- Tjena, Liv... Och... Du. Sade Micke och såg med avsmak på Josh.
- avad gör ni här? Frågade jag
19 jan, 2014 13:59
|
|
Borttagen
|
"Får vi inte vara här eller?" säger Calle retsamt.
19 jan, 2014 14:03
|
|
Borttagen
|
- Nej, det är jag som bor här, inte ni. Sade jag
- Han då. Sade Micke och pekade på Josh.
- Han är inte lika dum i huvudet som ni. Sade jag glatt.
19 jan, 2014 14:05
|
|
Borttagen
|
Jag ler och ser mot Liv.
Okej, det är nog inget att bli glad över eftersom att de verkligen var dumma i huvudet.
"Ja, så ni kan nog sticka nu" säger jag.
19 jan, 2014 14:12
|
|
Borttagen
|
- Liv har skaffat åt sig en pojkvän. Sade Calle retsamt.
19 jan, 2014 14:14
|
Du får inte svara på den här tråden.