De 10 sista
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Vi måste ha någon ordning)
5 jan, 2014 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: (hur menar du?)(Vi måste ha någon ordning) jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 16:40 |
|
Borttagen
|
(Typ vem som skriver efter vem)
5 jan, 2014 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (Vi måste ha någon ordning) (Men då blir det nog stopp ...) 5 jan, 2014 16:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Typ vem som skriver efter vem) Skrivet av Borttagen: (Jaa, men får bara se till att inte rolla ifrån de andra, så att alla hänger med. )Skrivet av Borttagen: (Vi måste ha någon ordning) (Men då blir det nog stopp ...) jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 16:42 |
|
Kim Potter
Elev |
Cat:
Jag vaknar av solens första strålar och kilar mig i ögonen. I några få sekunder trodde jag att kriget var över, eller att allt bara varit en dröm men jag slog bort den tanken när jag hörde en stor explosion. Jag suckade och rynkade pannan. Mat förrådet började bli ömt så jag behövde hitta mat... Men var?
5 jan, 2014 16:59 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag tycker att vi inte borde ha en ordning för det kanske är någon som är oaktiv. Fast man borde ju såklart inte rolla flera sidor om någon inte är inloggad.
Osric slog upp ögonen. Han satte sig snabbt upp, för snabbt, han blev yr i huvudet och fick en hemsk huvudvärk. Han kollade sig runt i rummet han var i. Vad var det här för rum? Han kände absolut inte igen sig. Plötsligt kom han ihåg vad som hade hänt. Kriget. Men varför hördes inte skrikande människor och högljudda bomber där ute? Hade kriget slutat? Han kom ihåg att han hade rusat in i ett litet hus i skogen för att ta skydd, när han kom in i huset svimmade han. Vart är Bram, Adriana och Dorian? Plötsligt fick han panik. Han hade inte tänkt på sina småsyskon alls när han rusade in i skogen! Vart var de? Levde de fortfarande?
5 jan, 2014 17:12 |
|
Kim Potter
Elev |
(Håller med dig Trädkatten men om man har skrivit, och sedan någon annan skrivit, kan man kanske vänta tills en annan skriver igen innan man skriver något cx If u understand what I mean
5 jan, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Lukas vaknade han satte sig upp och såg sig om i det övergivna huset. Han suckade ännu en natt hade han drömt om bomben som tog hans familj från honom. Han lyssnade efter bomber var kriget över? var det några som levde?
5 jan, 2014 17:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Lucia :
Röken är tjock och mörk. Den påminner mig om The hunger games Revolt. Filmen alltså. Förutom att nu var alla skelet och kroppsdelar på riktigt. Jag ryset. Var armen där nere Pias? Hon som jobbade i affären. Och den där skallen, var den Magdalenas? Hon som varit det närmsta en vän jag kunde komma? jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen