Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tara hade nästan lust att slå till Heavenly, men hon nöjde sig med att blänga på henne och hoppas att Heavenly såg hennes ilskna blick.
31 dec, 2013 10:17 |
|
Borttagen
|
"Ska du säga", sa jag och tog fram en trasa och tvättmedel och började tvätta fönstren. Jag såg att det var små fingeravtryck där, trots att vi bestämt att ingen fick röra fönstrena.
"Allie..." Började jag. Allie satt varje natt vid fönstret och tittade ut över skogen. Då började åtta-åriga Allie som stod och diskade gråta. "Kom Allie", sa jag och hon sprang in i min famn. "Det gör inget", sa jag. "Men tänk på det nästa gång. Mer smuts, mer arbete." Hon nickade och sprang iväg för att diska med Wendy. 31 dec, 2013 10:21 |
|
TildeW
Elev |
"Börja då! Annars får ni ingen lunch!" Sa jag. Då små satte sig snabbt ner på golvet och började skrubba.
31 dec, 2013 10:22 |
|
Angelinaa
Elev |
((Kan vi inte komma på ett system så alla får ordentlig tid och svara? Så inte två tre personer skriver flera hundra inlägg innan dem andra hinner logga in?))
31 dec, 2013 10:23 |
|
Borttagen
|
((Ja, det kan vi väl göra. Men hur?))
31 dec, 2013 10:44 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Angelinaa: ((Kan vi inte komma på ett system så alla får ordentlig tid och svara? Så inte två tre personer skriver flera hundra inlägg innan dem andra hinner logga in?)) Alltså, själv tycker jag det är en dålig ide. För det finns dom som inte svarar och då tar det långtid innan det blir aktivt igen.
31 dec, 2013 10:46 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av TildeW: Skrivet av Angelinaa: ((Kan vi inte komma på ett system så alla får ordentlig tid och svara? Så inte två tre personer skriver flera hundra inlägg innan dem andra hinner logga in?)) Alltså, själv tycker jag det är en dålig ide. För det finns dom som inte svarar och då tar det långtid innan det blir aktivt igen. Ja men då kommer en hel del folk och karaktärer komma helt ur storyn, jag vet inte om jag vill vara med i ett sådant rollspel 31 dec, 2013 10:50 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av TildeW: Skrivet av Angelinaa: ((Kan vi inte komma på ett system så alla får ordentlig tid och svara? Så inte två tre personer skriver flera hundra inlägg innan dem andra hinner logga in?)) Alltså, själv tycker jag det är en dålig ide. För det finns dom som inte svarar och då tar det långtid innan det blir aktivt igen. Ja men då kommer en hel del folk och karaktärer komma helt ur storyn, jag vet inte om jag vill vara med i ett sådant rollspel Jag vill helst inte köra så, men om vi gör det så tycker jag att man ska vara aktiv!
31 dec, 2013 10:51 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av TildeW: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av TildeW: Skrivet av Angelinaa: ((Kan vi inte komma på ett system så alla får ordentlig tid och svara? Så inte två tre personer skriver flera hundra inlägg innan dem andra hinner logga in?)) Alltså, själv tycker jag det är en dålig ide. För det finns dom som inte svarar och då tar det långtid innan det blir aktivt igen. Ja men då kommer en hel del folk och karaktärer komma helt ur storyn, jag vet inte om jag vill vara med i ett sådant rollspel Jag vill helst inte köra så, men om vi gör det så tycker jag att man ska vara aktiv! Man kan tänka på att det finns folk som väntar på at man ska skriva, och försöka vara mer aktiv. Men man ska väl kunna hänga med i ett rollspel utan at behöva vara online hela dagen? 31 dec, 2013 10:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av TildeW: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av TildeW: Skrivet av Angelinaa: ((Kan vi inte komma på ett system så alla får ordentlig tid och svara? Så inte två tre personer skriver flera hundra inlägg innan dem andra hinner logga in?)) Alltså, själv tycker jag det är en dålig ide. För det finns dom som inte svarar och då tar det långtid innan det blir aktivt igen. Ja men då kommer en hel del folk och karaktärer komma helt ur storyn, jag vet inte om jag vill vara med i ett sådant rollspel Jag vill helst inte köra så, men om vi gör det så tycker jag att man ska vara aktiv! Man kan tänka på att det finns folk som väntar på at man ska skriva, och försöka vara mer aktiv. Men man ska väl kunna hänga med i ett rollspel utan at behöva vara online hela dagen? Ja, jag tycker det är dåligt då en del är aldrig inne så ska man vänta på den. Då blir det ju oaktivt. Kan vi inte göra så att man får göra tre-fyra sidor utan den andra? Eller är det en dålig ide. 31 dec, 2013 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen