Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Det är inte jag som har hand om den biten! Så vida du inte är ett magiskt vidunder....X)
♏︎ 22 apr, 2011 21:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Pixie: Är du ett djur, EMELESEL? Skrivet av Katla: Det är inte jag som har hand om den biten! Så vida du inte är ett magiskt vidunder....X) jodå, jag är en lite apa 22 apr, 2011 21:03 |
|
Pixie
Elev |
22 apr, 2011 21:03 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Pixie: Är du ett djur, EMELESEL? Skrivet av Katla: Det är inte jag som har hand om den biten! Så vida du inte är ett magiskt vidunder....X) jodå, jag är en lite apa Skrivet av Pixie: Haha! Det var det jag menade! Om inte EMELESEL var ett magiskt vidunder? ja e oxå en liten apa.. låt oss säga att jag är en MAGISK apa 22 apr, 2011 21:04 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Pixie: Är du ett djur, EMELESEL? Skrivet av Katla: Det är inte jag som har hand om den biten! Så vida du inte är ett magiskt vidunder....X) jodå, jag är en lite apa Skrivet av Pixie: Haha! Det var det jag menade! Om inte EMELESEL var ett magiskt vidunder? ja e oxå en liten apa.. låt oss säga att jag är en MAGISK apa DEt var kul!
22 apr, 2011 21:05 |
|
EMELESEL
Elev |
22 apr, 2011 21:06 |
|
Pixie
Elev |
22 apr, 2011 21:07 |
|
EMELESEL
Elev |
Oops!
(vi håller på att komma ifrån ämnet) 22 apr, 2011 22:06 |
|
Alicedor
Elev |
23 apr, 2011 04:08 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Alicedor: Ha Ha. En apa. Eller så kan du vara en liten uggla. Dom är sötare än apor. ja det är dom! Men dom kan inte klättra 23 apr, 2011 09:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen