Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

1 2 3 ... 6 7 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


nu när jag och killen var ensamma kunde jag prata lite!

''Hej, vad heter du då?'' sa jag glatt till killen framför mig. Miki låg i mitt knä och jag kliade henne bakom öronen

(Mily)

16 dec, 2013 16:11

Borttagen

Avatar


" jag heter Max " sa Max och torkade sina tårar

( jag ser då det är min tur via bevakningen så sluta tagga mig
tack )

16 dec, 2013 16:39

Borttagen

Avatar


(ok, förlåt)

''vad är det?'' sa jag försiktigt

16 dec, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


" inget jag saknar bara min bror " wa Max

16 dec, 2013 16:42

Borttagen

Avatar


''din bror? varför saknar du honom?'' sa jag och satte mig brevid max

16 dec, 2013 16:43

Borttagen

Avatar


" han tog självmord när vi var 10 år " sa Max och försökte torka sina tårar han tog upp det sista brevet från hans bror

16 dec, 2013 16:47

Borttagen

Avatar


jag blev helt häpen och stum. jag kunde inte säga någonting. men jag pressade fram en mening ''v..varför t..tog han........självmord?''

sa jag och tittade in i hans ögon

16 dec, 2013 16:50

Borttagen

Avatar


" han blev mobbad tillslut orkade ham inte leva mer " sa Max

16 dec, 2013 16:52

Borttagen

Avatar


''vad hemskt, stackars dig'' sa jag och la handen på hans axel...

16 dec, 2013 16:55

Borttagen

Avatar


Max fick tårar att rinna ner för ögonen han hade äntligen berättat för någon

16 dec, 2013 16:56

1 2 3 ... 6 7 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.