någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nu när jag och killen var ensamma kunde jag prata lite!
''Hej, vad heter du då?'' sa jag glatt till killen framför mig. Miki låg i mitt knä och jag kliade henne bakom öronen (Mily) 16 dec, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
" jag heter Max " sa Max och torkade sina tårar
( jag ser då det är min tur via bevakningen så sluta tagga mig tack ) 16 dec, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
(ok, förlåt)
''vad är det?'' sa jag försiktigt 16 dec, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
" inget jag saknar bara min bror " wa Max
16 dec, 2013 16:42 |
|
Borttagen
|
''din bror? varför saknar du honom?'' sa jag och satte mig brevid max
16 dec, 2013 16:43 |
|
Borttagen
|
" han tog självmord när vi var 10 år " sa Max och försökte torka sina tårar han tog upp det sista brevet från hans bror
16 dec, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
jag blev helt häpen och stum. jag kunde inte säga någonting. men jag pressade fram en mening ''v..varför t..tog han........självmord?''
sa jag och tittade in i hans ögon 16 dec, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
" han blev mobbad tillslut orkade ham inte leva mer " sa Max
16 dec, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
''vad hemskt, stackars dig'' sa jag och la handen på hans axel...
16 dec, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Max fick tårar att rinna ner för ögonen han hade äntligen berättat för någon
16 dec, 2013 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen