Huset anubis hemlighet (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Huset anubis hemlighet (prs)
|
Borttagen
|
Colin tog en macka och ett glas mjölk och satte sig vid ett bord.
8 dec, 2013 20:53
|
|
Borttagen
|
Alice såg på klockan och suckade om dagen ändå kunde ta slut
9 dec, 2013 10:52
|
|
Borttagen
|
Han åt snabbt upp och gick sedan ut ur skolan med en ut av sina kompisar.
9 dec, 2013 20:42
|
|
Borttagen
|
Alice sista lektion var snart dlut hon längtade till kvällen
9 dec, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
Colin åkte upp för en ut av de långa backarna.
9 dec, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
Alice gick hemåt mot huset anubis hon kunde inte få fliclan på fotot ur huvudet
9 dec, 2013 20:52
|
|
Borttagen
|
Colin suckade och gick in i huset.
9 dec, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
Alice kom tillslut hem till huset i hallen satt en
främande dam i rullstol, hon såg på damen hon kände genast igen damen från fotot.
" sara? " frågade hon osäkert kvinnan vände på huvudet och såg henne rakt i ögonen. Alice bakade lite
" det som har hänt en gång kommer hända igen akta dig flicka lilla, huset är inte längre säkert inte fören det är löst " sa sara
" när vad är löst? " frågade Alice
" ledtrådar kommer hjälpa dig på vägen " sa sara
9 dec, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Colin tittade sig omkring. Han visste inte vad han skulle göra längre.
9 dec, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
" vilka ledtrådar? " frågade hon Sara räkte henne en amulet som var röd med anubis öga på
" bär det här lita inte på någon " sa Sara Alice tog amuleten och satte den om halsen
( fler karaktärer behövs i detta rollspel ymtycker jag )
9 dec, 2013 21:24
|
Du får inte svara på den här tråden.