PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
|
Borttagen
|
" Pappa, vi går på en promenad.." Sa jag och bar upp Irmelie och gick ut ur rummet där mamma låg och skrev, Irmelie blev bara stressad. Sen såg vi den där pojken igen.
" Du förlåt för pappa och Irmelie.." Sa jag
16 jan, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
Jag sneglade mot dom.
"Eh de är lugnt." muttrade jag och sparkade på dörren som ledde till salen där min mamma låg.
16 jan, 2014 20:58
|
|
Borttagen
|
" Trivs du inte med dina eller ditt syskon?" Sa jag
16 jan, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
"Nej, det gör jag inte." svarade jag kort.
16 jan, 2014 21:10
|
|
Borttagen
|
" Varför inte?" Sa jag och släppte ner Irmelie och gav henne en hundralapp att köpa mat för på kiosken
16 jan, 2014 21:11
|
|
Borttagen
|
"För att... jag är jag" svarade jag kort och tittade på henne.
16 jan, 2014 21:13
|
|
Borttagen
|
" Hatar du småbarn?" Sa jag förvånat
16 jan, 2014 21:19
|
|
Borttagen
|
"Inte mer än vuxna..." svarade jag.
16 jan, 2014 21:20
|
|
Borttagen
|
" Så du hatar alla?" Sa jag lika förvånat som innan..
16 jan, 2014 21:21
|
|
Borttagen
|
"Kanske... kanske inte." flinade jag och tittade upp i taket.
16 jan, 2014 21:23
|
Du får inte svara på den här tråden.