(PRS) Narnia: Häxan och Lejonet (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Narnia: Häxan och Lejonet (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magda
Elev |
13 dec, 2013 15:56 |
|
Fellrendión
Elev |
13 dec, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
(vill nog inte fortsätta med detta rollspel är ledsen men det liksom blev inspirationslöst)
13 dec, 2013 16:01 |
|
Wolf
Elev |
(Jag vill gärna fortsätta... :c )
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 13 dec, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
(jag vet inte, det har ju liksom stått stilla så länge... om några fortfarande är på som faktiskt är aktiva så kan jag fortsätta, men annars inte)
13 dec, 2013 17:38 |
|
Fellrendión
Elev |
13 dec, 2013 17:42 |
|
Wolf
Elev |
(Skolan är snart slut, jag har all tid i världen
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 13 dec, 2013 17:45 |
|
Bree Smith
Elev |
(Jag vill gärna fortsätta! Och jag tycker det är synd att så många går ur
Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS 14 dec, 2013 11:40 |
|
Fellrendión
Elev |
18 dec, 2013 15:55 |
|
Wolf
Elev |
(Okej, så är någon förutom jag fortfarande med?)
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 dec, 2013 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen