Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs(Mily)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs(Mily)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Varför?)

Lei gick in i slottet igen.

24 nov, 2013 22:54

Borttagen

Avatar


( För jag tycker det är lättare att rolla om man har fler än en då jag nu inte har någon inspiration just nu

Anton ställde sig upp och sträckte på sig

24 nov, 2013 22:55

Borttagen

Avatar


(Jaha men jag har svårt för att rolla flera )

Lei kom i, och såg sig om. Hon visste inte vad hon skulle göra.

24 nov, 2013 23:09

Borttagen

Avatar


(Du behöver inte rolla med flera om du inte vill. Men är det okej om jag rollar med flera? )

Anton ville ta rast men han vågade inte göra det.

24 nov, 2013 23:10

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs(Mily)

Du får inte svara på den här tråden.