Prs(Mily)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Mily)
|
Borttagen
|
(Varför?)
Lei gick in i slottet igen.
24 nov, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
( För jag tycker det är lättare att rolla om man har fler än en då jag nu inte har någon inspiration just nu
Anton ställde sig upp och sträckte på sig
24 nov, 2013 22:55
|
|
Borttagen
|
(Jaha men jag har svårt för att rolla flera  )
Lei kom i, och såg sig om. Hon visste inte vad hon skulle göra.
24 nov, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
(Du behöver inte rolla med flera om du inte vill. Men är det okej om jag rollar med flera? )
Anton ville ta rast men han vågade inte göra det.
24 nov, 2013 23:10
|
Du får inte svara på den här tråden.