American highschool ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag vänder mig om. Flickan sa förlåt.
"Vad menar du? Kom hit vetja!" 16 nov, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
Jag vänder mig om och ser på dem.
"ses2 ,mumlar jag och fortsätter gå. 16 nov, 2013 22:02 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag springer i fatt henne.
"Vänta! Kan jag inte ens få veta vad du heter?" Jag kliade mig lite i hårbotten av ett myggbett jag hade fått. 16 nov, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
16 nov, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
" Jag heter Alex", jag går.
16 nov, 2013 22:11 |
|
Isabelle Granger
Elev |
"Hallå, vänta! Vi kan väl göra sällskap till lektionen?"
Jag hoppades att vi kunde göra det, jag ville gärna skaffa många vänner. 16 nov, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
"Nej.", jag ser på tjejen igen. Hennes fel att hon var otrevlig.
16 nov, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar i skogen. Det är kallt. Blött. När jag ser mig om märker jag att jag är naken. Med en suck reser jag mig upp och går på ostadiga ben mot närmaste byggnad, som visar sig vara en skola. Mitt hår är smutsigt och naglarna är helt förstörda. Jag vet inte var jag är, om jag funnits innan nu. Jag vet bara att jag har vaknat i skogen förut, och att jag heter Neela och att jag är runt femton. Några killar bussvisslar efter mig. Det skiter jag i. Vem är jag egentligen, och varför vaknade jag naken i skogen?
16 nov, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
Jag stirrar på soluppgången och med den avgör jag att det nog är dags att gå till skolan.
Inte för att jag behöver gå till skolan, jag gör det för skojs skull. Det är fascinerande att se hur människornas skolor fungerar och hur de har byggt upp deras samhälle. Men lektionerna, där berättar lärarna bara nonsens. Jag går förbi några människor och känner att jag borde ha druckit innan jag kom till skolan. 17 nov, 2013 08:33 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag tittar sårat på tjejen. "Vad är det? Varför är du sur? Snälla tala om det så kan jag ändra på det" Jag gillar inte att folk är sura på mig, för sur innebär ledsen och jag blir väldigt upprörd om någon blir ledsen. Plötsligt ser jag en flicka. Hon är väldigt blek och hennes hår är vackert vitblont, medans hennes ögon är oväntat mörka.
17 nov, 2013 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen