Ors Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tyvärr har jag ganska mycket att göra nu för tiden, jag hinner nog inte med detta
16 nov, 2013 07:57 |
|
ginny 23
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tyvärr har jag ganska mycket att göra nu för tiden, jag hinner nog inte med detta
16 nov, 2013 07:58 |
|
Borttagen
|
Jag är med
16 nov, 2013 08:02 |
|
ginny 23
Elev |
16 nov, 2013 08:05 |
|
Borttagen
|
Namn: Noyick Sogrok
Årskurs: 5 Elevhem: gryffindor Utseende: Ser ut som en blandning av Albus Dumbledore och Harry Potter som unga Personlighet: Snäll, smart, kreativ, social och är smartast i sin årskurs Bakgrund: Hans hem började brinna för ett års sedan Familj: Mamma, pappa, två bröder och tre systrar. 16 nov, 2013 08:11 |
|
ginny 23
Elev |
16 nov, 2013 08:13 |
|
Borttagen
|
(får jag börja vara med? isåfall ska jag börja på tåget?)
16 nov, 2013 08:14 |
|
ginny 23
Elev |
16 nov, 2013 08:15 |
|
Borttagen
|
(Okej
Jag sitter i en av dom tomma kupéerna och kollar ut genom fönstret 16 nov, 2013 08:16 |
|
ginny 23
Elev |
16 nov, 2013 08:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen