(Dramione) Jag blir...
Forum > Fanfiction > (Dramione) Jag blir...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :'''
2 dec, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är 2 dec, 2013 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Önskar att min klass var sån..... Skrivet av Borttagen: Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är 2 dec, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är Hahhaha galen klass, jag är nog den enda galna individen i vår klass :'''D 2 dec, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Önskar att min klass var sån..... Skrivet av Borttagen: Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är stackare Vi gjorde alla Harry Potter quiz på nätet med 2 dec, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lol, problemet med min klass är nog tvärtom :'XSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är Hahhaha galen klass, jag är nog den enda galna individen i vår klass :'''D 2 dec, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lol, problemet med min klass är nog tvärtom :'X Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är Hahhaha galen klass, jag är nog den enda galna individen i vår klass :'''D Imma crazyass m*therchucker!!!! and guess what? I regret nothing ska sluta spamma på din ff:n nu barnowl98... tihihihi :'' 2 dec, 2013 16:33 |
|
Hermione c:
Elev |
Super bra kapitel! Jag såg också de felen som de andra har kommenterat men man fattar ju så det gör ju inget
läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1 2 dec, 2013 19:58 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
3 dec, 2013 07:42 |
|
Borttagen
|
Min käääre vän BarnOwl98 nu är det såhär att jag snart letar upp din postlåda, smäller upp den med färgglada fyrverkerier och ropar TIUTIUTIUTIUTIUTIU om du inte uppdaterar snaaart!!!
Jag vill ju varken pressa eller stressa dig och förstår helt klart om du inte har tid... MEN UPPDATERA SNART ANNARS DÖÖÖR JAAAG!! Love Ya ♥♥♥♥♥♥♥ :''' 9 dec, 2013 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen