Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Dramione) Jag blir...

Forum > Fanfiction > (Dramione) Jag blir...

1 2 3 ... 6 7 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))

2 dec, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))


Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här
Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först

Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är

2 dec, 2013 15:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))


Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här
Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först

Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är
Önskar att min klass var sån.....

2 dec, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))


Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här
Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först

Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är


Hahhaha galen klass, jag är nog den enda galna individen i vår klass :'''D

2 dec, 2013 15:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))


Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här
Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först

Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är
Önskar att min klass var sån.....

stackare
Vi gjorde alla Harry Potter quiz på nätet med

2 dec, 2013 15:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))


Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här
Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först

Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är


Hahhaha galen klass, jag är nog den enda galna individen i vår klass :'''D
Lol, problemet med min klass är nog tvärtom :'X

2 dec, 2013 15:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Heeeej sötaste barnowl98 kommer det ett nytt kapitel snaaart? :'D vill sååå gärna läsa mer! då du skriver så fantastiskt! ♥♥♥♥♥♥ :''' )))


Förlåt! Jag skrev ett kapitel igår… men det ligger inte här
Ska skriva snart igen, antagligen lite senare i veckan, jag måste få inspiration av min galna klass först

Senast idag hände något härligt, vi fick hela fysiklektionen att bli kul genom att prata om vilket djur vi är


Hahhaha galen klass, jag är nog den enda galna individen i vår klass :'''D
Lol, problemet med min klass är nog tvärtom :'X



Imma crazyass m*therchucker!!!! and guess what? I regret nothing

ska sluta spamma på din ff:n nu barnowl98... tihihihi :''

2 dec, 2013 16:33

Hermione c:
Elev

Avatar


Super bra kapitel! Jag såg också de felen som de andra har kommenterat men man fattar ju så det gör ju inget Jag skriver tusen slarvfel på mina ff:s Snart nytt kapitel?

läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1

2 dec, 2013 19:58

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Bra!
Bevakar

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

3 dec, 2013 07:42

Borttagen

Avatar

+1


Min käääre vän BarnOwl98 nu är det såhär att jag snart letar upp din postlåda, smäller upp den med färgglada fyrverkerier och ropar TIUTIUTIUTIUTIUTIU om du inte uppdaterar snaaart!!!

Jag vill ju varken pressa eller stressa dig och förstår helt klart om du inte har tid... MEN UPPDATERA SNART ANNARS DÖÖÖR JAAAG!! Love Ya ♥♥♥♥♥♥♥ :''' ))) Tihihihihihihi ;'

9 dec, 2013 20:02

1 2 3 ... 6 7 8 9 10

Forum > Fanfiction > (Dramione) Jag blir...

Du får inte svara på den här tråden.