PRS mellan Luna_Rav Och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav Och Mily
|
Borttagen
|
"Hur kunde du bli ett spöke?" frågade hon
12 nov, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
" Ja jag vet inte " sa Mio
12 nov, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
"ååååh" suckade hon och sträckte på armarna
12 nov, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
Mio såg frågade på tjejen
12 nov, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
"Skulle nog vara mycket roligare att vara spöke. Skulle jag kunna skrämma livet ur mamma." sa hon och log
12 nov, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
" Spöke hm kul " sa Mio lite surt
12 nov, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
"Kanske inte lika kul för dig som det skulle vara för mig." sa Anja och tittade ut ur rummet.
12 nov, 2013 19:54
|
|
Borttagen
|
" Hm säkert " sa Mio och såg på henne
12 nov, 2013 19:54
|
|
Borttagen
|
"Du lät ironisk!" suckade hon
12 nov, 2013 20:01
|
|
Borttagen
|
12 nov, 2013 20:01
|
Du får inte svara på den här tråden.