HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Det gör jag inte" säger jag. "Jag är hundra på att jag kommer vinna"
13 nov, 2013 14:58 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja, säkert" sa jag ironiskt
jag är jättecoolig älska mig plz 13 nov, 2013 17:34 |
|
Borttagen
|
"Ta för er av fikat, hörrni" säger tanten och ler.
Jag nickar, men ser inte ens på sötsakerna som är spridda på bordet. "Kan du berätta varför du tror att du kommer vinna?" 13 nov, 2013 19:27 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi kan visa samtidigt? "
Frågar jag och tar en kaka jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 07:23 |
|
Borttagen
|
Jag slänger en blick på tanten.
"Senare, i kväll" 14 nov, 2013 16:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar. ''Okej''
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 17:19 |
|
Borttagen
|
Jag slappnar av i ett ögonblick, men sedan blir jag nervös. Hur skulle det gå? Skulle jag visa henne på riktigt?
14 nov, 2013 17:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ser att han är spänd.
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
Jag tar en klunk av teet för att bli lugn.
14 nov, 2013 17:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag reser mig upp. ''Måste gå''
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 17:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen