MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
jag har ingen dator: vad e hörger
834: DEn handen du skriver med brukar vara höger. Mr H: Tick tack jag har ingen dator: ja kan intä skiwa
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
9 nov, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Ave: Vi har märkt att du nt kan skriva, Gurra. Jag e rik: sa han nt att han nt kunde ha en skiva? Ave: xD , Han skämtar bara Gurra. Jag e rik: chämtade du? :-) 9 nov, 2013 20:17 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Ave: lol
Mr H: Tick tack 834: Knappen som du klickar på för att stänga av sitter på vänster sida. jag har ingen dator: vaj stee man av
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
10 nov, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: vorre enklare om du fattade hur man stavar Gurra. Ave: nu chämtade du va? Mr H: Tick tack... Tick Tack 10 nov, 2013 21:38 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
jag har ingen dator: vafö dö
834: Gustav, vad kallas du av vissa? jag har ingen dator: grua Mr H: Tick tack, tick tack
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
10 nov, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Grus! Ave: Lite kul att han nt kan stava det när det står på skärmen... 10 nov, 2013 22:12 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
834: God natt!
Mr H: Tick tack jag har ingen dator: hu lågar man ut 834 har lämnat konversationen. 834: är offline.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Ave: Gurra, tryck där man loggar ut! jag har ingen dator: vajt göj man de? Ave: där det står *LOGGA UT* Ave: Har lämnat konversationen Ave: är nu offline 11 nov, 2013 20:56 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
11 nov, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
jag har ingen dator: har nu lämnat konversationen jag har ingen dator: är nu offline. jag e rik: jag vill inte göra gåtan själv... jag e rik: har lämnat konversationen jag e rik: är nu offline Kör vi nästa dag nu elr? 11 nov, 2013 21:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen