Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan mig och JustMe!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och JustMe!

1 2 3 ... 6 7 8 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vi började gå mot mitt hus.

8 nov, 2013 12:12

Borttagen

Avatar


- Så... Ööh... Vad tänkte du att vi ska göra ? Frågade jag och såg på henne.

8 nov, 2013 12:14

Borttagen

Avatar


"Vad brukar du göra?"

8 nov, 2013 12:19

Borttagen

Avatar


- Ingenting speciellt. Mumlade jag. Vi gick in och klädde av oss ytterkläderna.

8 nov, 2013 12:20

Borttagen

Avatar


"Något måste du väll göra?" Frågade jag.

8 nov, 2013 12:23

Borttagen

Avatar


- Skriva, läsa eller något sånt brukar jag göra. Sade jag och log. Utan att tänka mig för tog jag hennes hand.

8 nov, 2013 12:24

Borttagen

Avatar


Jag drog tyst efter andan när han tog min hand. Det pirrade i hela kroppen och jag log lite nervöst. Jag sparkade av mig min sista sko och sa:
"Jag med..." Sa jag. Det var sant. Det var faktiskt nästan det enda jag gjorde. Förutom mat.

8 nov, 2013 12:27

Borttagen

Avatar


Jag släppte hennes hand och rodnade lite.
- Jag trodde att du var en mer social person. Sade jag och skrattade nervöst.

8 nov, 2013 12:29

Borttagen

Avatar


"Jo, men jag har ganska mycket att göra med mina småsyskon när dom är hemma och så måste jag göra läxorna. Fast jag brukar vara med kompisar också. Och andra personer..."

8 nov, 2013 12:32

Borttagen

Avatar


Jag nickade och vi gick upp på hennes rum.

8 nov, 2013 12:33

1 2 3 ... 6 7 8 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och JustMe!

Du får inte svara på den här tråden.