PRS mellan mig och JustMe!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan mig och JustMe!
|
Borttagen
|
Vi började gå mot mitt hus.
8 nov, 2013 12:12
|
|
Borttagen
|
- Så... Ööh... Vad tänkte du att vi ska göra ? Frågade jag och såg på henne.
8 nov, 2013 12:14
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 12:19
|
|
Borttagen
|
- Ingenting speciellt. Mumlade jag. Vi gick in och klädde av oss ytterkläderna.
8 nov, 2013 12:20
|
|
Borttagen
|
"Något måste du väll göra?" Frågade jag.
8 nov, 2013 12:23
|
|
Borttagen
|
- Skriva, läsa eller något sånt brukar jag göra. Sade jag och log. Utan att tänka mig för tog jag hennes hand.
8 nov, 2013 12:24
|
|
Borttagen
|
Jag drog tyst efter andan när han tog min hand. Det pirrade i hela kroppen och jag log lite nervöst. Jag sparkade av mig min sista sko och sa:
"Jag med..." Sa jag. Det var sant. Det var faktiskt nästan det enda jag gjorde. Förutom mat.
8 nov, 2013 12:27
|
|
Borttagen
|
Jag släppte hennes hand och rodnade lite.
- Jag trodde att du var en mer social person. Sade jag och skrattade nervöst.
8 nov, 2013 12:29
|
|
Borttagen
|
"Jo, men jag har ganska mycket att göra med mina småsyskon när dom är hemma och så måste jag göra läxorna. Fast jag brukar vara med kompisar också. Och andra personer..."
8 nov, 2013 12:32
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och vi gick upp på hennes rum.
8 nov, 2013 12:33
|
Du får inte svara på den här tråden.