Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag suckade och gick långsamt fram mot henne.
7 nov, 2013 17:48 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Kanske Harry Potter?" sa jag och log. Jag lyfte upp en bok som hette "Det vises sten"
7 nov, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
"Eeeh... Inte Harry Potter..." Jag ville inte säga att jag redan hörde läst de.
7 nov, 2013 17:57 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Nähä!" Jag ville säga att han missar något. "Twiilight kanske?"
7 nov, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
"Twilight? Är inte det lite för tjejigt!" Sa jag när jag kom på vad det var.
7 nov, 2013 18:33 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Haha nää! Det handlar bara om vampyrer som blir kära!" sa jag och lipade.
7 nov, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
"Kärlek är ju tjejigt... Men jag vill inte läsa det ändå..."
7 nov, 2013 18:42 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Nämen titta själv istället!" sa jag och gick till min bänk.
7 nov, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Jag tittade mig omkring men hittade inget så jag gav upp och tog De Vises Sten.
7 nov, 2013 18:45 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag slet inte blicken från dem små orden i boken men sneglade lite på Alex när han kom med Harry Potter i handen. "Jag visste det!" viskade jag och log.
7 nov, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen