Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag suckar och ser ut genom fönstret. "Okej då!" viskar jag sammanbitet.
26 okt, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
"BRA JOBBAT!", jag skrattar och ler stort mot Margreth.
26 okt, 2013 00:25
|
|
Borttagen
|
Jag ser buttert på mina händer och börjar nynna på en sång jag hört på radio.
26 okt, 2013 00:29
|
|
Borttagen
|
Jag stoppar i mig lite utav maten.
"Margreth är lite den ända familj jag har...", jag fortsätter äta.
26 okt, 2013 00:33
|
|
Borttagen
|
Jag nickar tyst och sneglar på det jag fått.
26 okt, 2013 00:35
|
|
Borttagen
|
JAg forsätter på min pumpapaj.
26 okt, 2013 00:38
|
|
Borttagen
|
Jag tar motvilligt en bit paj och smakar. Gott, riktigt gott.
26 okt, 2013 00:39
|
|
Borttagen
|
Jag drar upp en tidning igen och sneglar då och då på Linda, som plötsligt blivit så tyst av sig.
26 okt, 2013 00:41
|
|
Borttagen
|
Jag suckar uttråkat och rullar en bbb(Bertie botts bönor) mellan fingrarna.
26 okt, 2013 00:43
|
|
Borttagen
|
"Hur är det? Var det för svårt att svälja din stolthet innan?", jag kan inte låta bli att låta så arg.
26 okt, 2013 12:47
|
Du får inte svara på den här tråden.