Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 6 7 8 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag somnade snabbt utan att äta middag.
När jag vaknade var det tidigt på morgonen och gick och åt frukost.
Jag hoppades att pappa fortfarande sov. Jag orkade inte med honom. Jag gjorde i ordning frukost och medans sms:ade jag med Eric.
Jag tänkte inte berätta för någon om att min pappa och Cassandras mamma dejtade.

12 okt, 2013 14:48

Borttagen

Avatar


Jag kännde mig sjuk så jag lade mig i sängen och somnade om. Men jag hade låst min dörr före det.

12 okt, 2013 14:54

Borttagen

Avatar


Vad gör du? Jag har tråkigt, sms:ade jag Eric.

12 okt, 2013 14:55

Borttagen

Avatar


Jag vaknade då mamma hade kommit in med mat åt mig.
Hon satte sig på sängkanten och log.
- Jag hoppas att du tycker att det går bra att jag är med Nialls pappa. Sade hon och strök mig över huvudet.
- Okej? Menar du att jag ska tycka att det är okej att du är med någon annan än pappa ? Gå ut. Fräste jag utmattat.

12 okt, 2013 15:02

Borttagen

Avatar


inget jag heller. Kom hit om du vill sen skickade Eric tillbaka.
Jag åt upp frukosten och gick upp på mitt rum.

13 okt, 2013 08:09

Borttagen

Avatar


Jag sov nästan hela dagen. Jag skulle bli hemma från skolan imorgon, vilket var tur. Jag vill inte se Niall eller hans pappa, speciellt inte hans pappa.

13 okt, 2013 08:29

Borttagen

Avatar


Jag gjorde läxorna ända tills det var dags för middag.
Vi skulle inte äta hos Cassandra, som tur var. Jag ville aldrig gå dit mer.
Men så länge pappa skulle vara ihop med Anna var jag tvungen.

13 okt, 2013 14:26

Borttagen

Avatar


Klockan var nio och trots att jag var trött steg jag upp.
Jag plockade fram min resväska från garderoben och började packa kläder och några andra saker.
Jag slog pappas nummer på telefonen och han svarade om en stund
- Hej Cassie ! Sade han glatt i telefonen.
- Hej, pappa ! Kan du komma efter mig härifrån ? Frågade jag.
- Ja, men varför ? Frågade han.
- Bara därför. Jag kan väl bo hos dig ett tag ?
En djup suck hördes från andra ändan.
- Visst, men vad tycker mamma om det då ? Frågade pappa.
- Hon tycker att det är okej. Ljög jag.
- Ok, jag är där om en halvtimme. Sade han.

13 okt, 2013 14:35

Borttagen

Avatar


När jag ätit en tyst middag med pappa gick jag till vardagsrummet och slog på teven.
Jag zappade genom kanalerna, hittade inget roligt och stängde av den igen.
Jag suckade och lutade mig bakåt. Imorgon var det i alla fall skola, då hade jag något att göra.

13 okt, 2013 15:01

Borttagen

Avatar


Efter en halvtimme stod jag på gården med min väska och väntade på pappa. Jag hade skickat ett sms åt mamma som var på jobb, men hade inte ännu fått något svar.
Pappas blåa renult körde in på gården med en skarpsväng. Jag öppnade bagageluckan och lade in mina väskor.
- Hej. Sade pappa då jag hade hoppat in.
- Hej. Sade jag och studerade honom. Jag hoppades att mitt rum hos pappa ännu skulle vara kvar, trots att det inte var så fint.

13 okt, 2013 15:05

1 2 3 ... 6 7 8 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.