Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Niel ryckte försiktigt på axlarna. Det hade hänt två gånger tidigare, att smärtan visat sig. "Jag vet inte." sa han lågt och tittade bort från Mona. Om hans föräldrar visste att han visade smärta inför en dam skulle det gå illa för Niel.
23 sep, 2013 17:40 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona drog tillbaka sin hand och backade undan. Hon mindes nu, han ville inte bli rörd. "Hoppas det blir bättre sir". Hon envisades med att kalla honom sir för att var artig.
Hon la sig ner i sängen igen och drog täcket över sig, så mjukt och lent det var...Hon hade ett bra rum, men gästerna hade alltid mycket bättre.
23 sep, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
Niel kände sig både lättad och besviken då Mona drog sig tillbaka. "Tack."
23 sep, 2013 17:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona blundade. "Godnatt sir, hoppas er natt blir angenäm". Hon somnade snabbt. Hon var så lättad över att han var god mot henne, aldrig förut på en fest hade hon varit orörd.
23 sep, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
Niel nickade och somnade. På morgonen var han superstel. Han drog av skjortan och tvättade sig. Sedan ställde han sig ute på balkongen och lät vinden torka honom.
23 sep, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Niel nickade utan att släppa fönstret med blicken - far stod där. Fönstret en våning ner framför Niels rum, ett steg till höger. Han hade sex med en annan. En annan en mor. Fnysande knöt Niel handen, för att genast spänna upp den och dra den genom håret, för att sedan knyta den igen. Han gick frustrerat in igen och slog knytnäven i väggen. Han ignorerade helt smärtan i armen och blodet som nu rann ner för väggen.
23 sep, 2013 18:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona pep till. "Sir! Hur gick det?". Hon gick fram och la ännu en gång handen på hans axel. "Låt mig hjälpa er". Hon gick in till badrummet och tog ett badlakan som hon doppade i vattnet, som hon sedan började tvätta hans hand me´d.
23 sep, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
Niel betraktade Mona noga när hon tvättade hans hand. "Du är vacker." konstaterade han fundersamt och la huvudet på sned.
23 sep, 2013 18:12 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona stannade upp och en rodnad spred sig längs hennes kinder. "Vacker?". Varför lät han så fundersam? Hon tvättade klart hans hand och drog fram ett till torrt lakan och rev sönder en bit som hon lindade om.
"Så, du borde klara dig" mumlade hon och gick emot dörren. "Om ni inte har några invändingar går jag sir".
23 sep, 2013 18:14 |
|
Borttagen
|
Niel rodnade lätt, varför hade han uttalat sig så? Lite dystert nickade Niel när Mona bad om att få ge sig av. "Adjö."
23 sep, 2013 18:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen