Sista sms:et du skickade/fick!
Forum > Off Topic > Sista sms:et du skickade/fick!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skickade: GV
Fick: 15*--VÄSTTRAFIK-- giltigt till 16:44 2013-09-14 VUXEN GÖTEBORG inom Göteborgs kommun 24,00kr (inkl. 6% moms) (+ och en skitjobbig kod). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 sep, 2013 17:54 |
|
Elma00
Elev |
14 sep, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Fått: "Tråkigt
Skickat: "Kommer du kunna komma hit ikväll eller ska vi helt enkelt ses en annan helg?" 14 sep, 2013 18:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: !!!
fått: VILKA SÅNGER speech! 15 sep, 2013 22:03 |
|
ChoChang
Elev |
Jag skickade: ''Just det! Då var det konfirmations träff va?
Fick tillbaka: ''Ja det var det Det är en dag imorgon också... 15 sep, 2013 23:34 |
|
aascendio
Elev |
16 sep, 2013 01:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
skickat: nice
fått: när jag tänker efter så är det bara ett xd speech! 16 sep, 2013 08:00 |
|
Elma00
Elev |
skickat: bara jag som inte förstår mig på stockholmska? XD
fått: beror på vad man menar med förstår sig på :3
20 sep, 2013 22:38 |
|
Kristina
Elev |
Senast skickat: Aaaaaaa
Senast fått: tack 20 sep, 2013 23:13 |
|
scarhead
Lärare |
20 sep, 2013 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen