(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den här lektionen fick vi rida. Jag tirllade inte av hästen en enda gång!
Zeb däremot gjorde det, så jag och Christian fick hjälpa honom upp. Efter lektionen var det håltimme, och eftersom vi tre hade nästan samma schema kunde vi spendera den håltimmen tillsammans. Sedan skulle Christian ha poesi, och jag och Zeb skulle ha fäktning. Våran lärare hette James och var supersnygg. Han satte ihop mig med Zebastian. Zeb hjälpte mig med hur jag skulle stå, och hålla svärdet, och jag rodnade inte en enda gång med honom. Rätt konstigt faktiskt, men jag trodde att det berodde på att vi blivit så bra vänner. 26 aug, 2013 21:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hade inget att göra efter lektionen, så jag bestämde mig för att jag skulle träna lite fäktning. Jag gick dit och fick se Zeb, Roxanne och Christian där. vad orättvist, det tre hade lektioner tillsammans. ''Jag tänkte träna lite extra'' sa jag till James. Han nickade. Du kan öva med Roxanne och Zebastian.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
- Selena! ropade jag överraskat.
Zebastian log kort och fortsatte sedan att instruera mig. Jag koncentrerade mig på vad han sa men tappade helt tråden när han greppade tag om min midja och vred den till höger. - Sådär, så ska du stå, sa han till mig. Jag nickade osäkert och hoppades att han inte känt att jag hade ett ärr precis där han rört vid min hud. 26 aug, 2013 21:15 |
|
Queen Boo
Elev |
''Går det bra?'' flinade jag. ''Roxanne, du står fel'' sa jag och ändrade hennes ställning. ''Tror du att du är bättre än mig?'' sa Zeb. ''Var det en utmaning?'' Flinade jag och hämtade ett svärd.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade när Zeb höjde sitt svärd,
- Tack, jag behöver ha ett exempel att imitera för att lära mig! sa jag glatt. James kom till oss och såg intresserat på oss. 26 aug, 2013 21:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjde mitt svärd. ''Roxanne, du får räkna till tre'' sa jag och ställde mig i position.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
James log och jag räknade,
- ETT TVÅ TRE!! 26 aug, 2013 21:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag började, och som vanligt när jag fäktades existerade bara jag, min motståndare och svärden. vi fäktades länge, det var en jämn match, måste jag säga.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Tillslut vann ändå Selena och jag hurrade för henne. James log mot mig och jag log stort tillbaka, vilken bra dag detta hade varit!
26 aug, 2013 21:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag räckte Zeb handen för att hjälpa honom upp, men han tog den inte, utan reste sig själv och muttrade något. ''Zeb, alla killar blir besegrade av en tjej någoon gång.''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen