Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Internat med möjligheter.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.

1 2 3 ... 6 7 8 9 10
Användare Inlägg
kotte7
Elev

Avatar


Jag hör hur det dunsar på taket och slår i hop boken. Jag sticker ut huvudet genom fönstret och ser Selena dansa på taket.

3 sep, 2013 15:39

Queen Boo
Elev

Avatar


Seb skrattar åt mig och jag springer över taket.

jag är jättecoolig älska mig plz

3 sep, 2013 19:04

kotte7
Elev

Avatar


Vad sjutton gör du skriker jag åt Selena.

4 sep, 2013 17:03

Queen Boo
Elev

Avatar


"Har kul!" Ropade jag tillbaka.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 17:04

kotte7
Elev

Avatar


Jag hänger på ropar jag och klättrar ut jag också.

4 sep, 2013 17:05

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag är vid pojkarnas sida och börjar hoppa.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 17:06

kotte7
Elev

Avatar


Jag ser att Selena hoppar borta hos pojkarna och att Sebastian skrattar åt henne. Jag springer så snabbt jag vågar över taket och fram till henne och börjar hoppa jag också.

4 sep, 2013 17:14

Queen Boo
Elev

Avatar


Några tjut hörs nedifrån och några tittar upp för att se vad som händer

jag är jättecoolig älska mig plz

10 sep, 2013 11:14

kotte7
Elev

Avatar


(får man inte tänka länge eller?)

10 sep, 2013 11:24

Queen Boo
Elev

Avatar


(Nope!)

jag är jättecoolig älska mig plz

10 sep, 2013 13:38

1 2 3 ... 6 7 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.

Du får inte svara på den här tråden.