Prs mellan ginny 23 och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan ginny 23 och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 17:04 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 17:05 |
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 17:09 |
|
ginny 23
Elev |
Varför föddes jag ens? James och Albus och jobb har tagit all plats. Alla som vill leva har faktist ett bra liv.
6 aug, 2013 17:12 |
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 17:14 |
|
ginny 23
Elev |
Folk med för mycket livsglädje skrämmer mig. Jag kan räkna de gånger jag faktist har varit lycklig. Det är 13 gånger det. Inte så många gånger.
6 aug, 2013 17:17 |
|
TildeW
Elev |
6 aug, 2013 17:23 |
|
ginny 23
Elev |
Jag vill hem. Jag har aldrig haft hemlängtan förut. Jag har bara velat bort. Jag har aldrig sett Goderics Hollow som ett hem bara som ett fängelse. Varför kunde inte jag hamna i Slytherin så jag slapp dem. Jag reser mg upp och går ur vagnen. Jag vill bort härifrån. Bort från mitt liv här.
6 aug, 2013 17:56 |
|
TildeW
Elev |
"Jade förlåt!" sa Albus.
"För vad?, Att du Skratta när Scorpius sa blå......Hur visste du vad jag hete?" sa jag.
6 aug, 2013 19:00 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen