NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jo, förresten, vill du med till " vid behov rummet" i morgon och läsa?" Frågade jag Bella
4 aug, 2013 16:19 |
|
Borttagen
|
"Okej", sa jag. "Jag ska ändå möta Pixie där, du kan följa med. Jag gav Amaya ett leende och tog en chockladgroda som fanns i en korg. Merlin! Yes, jag hade velat ha honom sedan jag var 3 år! Jag tittade hur sällsynt det var. Det var det sällsyntaste! Allie, tittade på mig med en mördande blick. Hon hade också tagit ett kort och fick professor Longbottom, som var lärare i örtlära. Han var också känd för att ha förstört en av Voldemorts horrokruxer, Nagini. Jag och Amaya reste oss upp och gick ut i korridorerna.
4 aug, 2013 16:32 |
|
Borttagen
|
" vem är pixie" frågade jag Bella
4 aug, 2013 16:43 |
|
Borttagen
|
En tjej som jag träffade i just det rummet du ville vi skulle gå till. Hon är ungefär lika gammal som vi, och från Hufflepuff. Hon är snäll, och har nog inget emot att du kommer med.
4 aug, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
Okej det ska bli kul att träffa pixie
4 aug, 2013 19:47 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
Vi går till trolldryckskonstlektonerna. Snigelhorn visar oss in och börjar berätta om trolldrycker.
5 aug, 2013 05:46 |
|
ginny 23
Elev |
5 aug, 2013 07:05 |
|
Borttagen
|
Jag gör min troldryck. Efter en halvtimme så blir det perfekt. Professor Snigelhorn blir jätteglad och säger att jag har min pappas begåvning. Jag får ta emot 20 poäng för Ravenclaw.
6 aug, 2013 07:42 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 07:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen