(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Hej Teddy ! Säger Ginny artigt. Scorpius är i vardagsrummet.
9 aug, 2013 20:49 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
- Hej Teddy säger Scorpius.
9 aug, 2013 20:53 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
- Hej. säger jag och sätter mig på en stol.
9 aug, 2013 21:09 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
Jag tittar mig lite omkring och vet inte vad jag ska säga.
9 aug, 2013 21:12 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
- Ja ?
9 aug, 2013 21:22 |
|
ginny 23
Elev |
9 aug, 2013 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen