(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
7 jun, 2013 12:02
|
|
Borttagen
|
hej du så gör man inte mott en dam sa Maryia & surade
7 jun, 2013 12:04
|
|
Borttagen
|
" jag vill inte att alla ska veta mitt riktiga namn sa mark
7 jun, 2013 12:06
|
|
Borttagen
|
men hjälper det att hopa på mig då? sa Maeyia
7 jun, 2013 12:07
|
|
Borttagen
|
7 jun, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
precis så släp mig sa Maryia
7 jun, 2013 12:10
|
|
Borttagen
|
" Om fler får veta mitt namn så måste jag och mamma flytta igen sa Mark
7 jun, 2013 12:10
|
|
Borttagen
|
...okej jag är tyst för stunden om du hjälper mig att ta reda på var Viktor tagit vägen sa Maryia
7 jun, 2013 12:12
|
|
Borttagen
|
" Jag gör vad du vill om du inte säger mitt namn sa Mark och hoppade av henne
7 jun, 2013 12:13
|
|
Borttagen
|
bra då letar vi upp viktor sa Maryia
7 jun, 2013 12:14
|
Du får inte svara på den här tråden.