Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad gör dig ledsen?

Forum > Off Topic > Vad gör dig ledsen?

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Medi
Elev

Avatar

+1


Allt hat som finns i världen. Alla hatar någon/något. Stör sig på en eller något i världen och hat eller irritation uppstår. Näthat är nog det värsta som finns eftersom det är inte är lagligt nog att få straff. Det ända man får är böter. Jag är så arg att barn som är endast 10 år får börja skriva på nätet använder det för att skriva elaka kommentarer till folk som de känner eller inte känner.
Så snälla va snälla mot varandra för jag pallar snart inte längre

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

18 mar, 2015 16:52

nymphglitter
Elev

Avatar

+1


Transfober, homofober, rasister,
borgare, SDare mm.

Dock blir jag inte ledsen utav att de
exsisterar och förtrycker. Utan anledningen
till att de gör det.
Blir ledsen för deras skull att jag och
många andra är mkt smartare än de
som är rasister, homofober, transfober etc.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

18 mar, 2015 17:03

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Vad gör dig ledsen?

Du får inte svara på den här tråden.