Vad gör dig ledsen?
Forum > Off Topic > Vad gör dig ledsen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Allt hat som finns i världen. Alla hatar någon/något. Stör sig på en eller något i världen och hat eller irritation uppstår. Näthat är nog det värsta som finns eftersom det är inte är lagligt nog att få straff. Det ända man får är böter. Jag är så arg att barn som är endast 10 år får börja skriva på nätet använder det för att skriva elaka kommentarer till folk som de känner eller inte känner.
Så snälla va snälla mot varandra för jag pallar snart inte längre Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 18 mar, 2015 16:52 |
|
nymphglitter
Elev |
Transfober, homofober, rasister,
borgare, SDare mm. Dock blir jag inte ledsen utav att de exsisterar och förtrycker. Utan anledningen till att de gör det. Blir ledsen för deras skull att jag och många andra är mkt smartare än de som är rasister, homofober, transfober etc.
18 mar, 2015 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen