PRS mellan den magiska lennart och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan den magiska lennart och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
7 maj, 2013 17:23 |
|
Den magiska lennart
Elev |
Och varför skriker dobby?
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 8 maj, 2013 06:48 |
|
TildeW
Elev |
8 maj, 2013 06:51 |
|
Den magiska lennart
Elev |
Varför skriker du dobby?? Frågade jag
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 8 maj, 2013 07:03 |
|
TildeW
Elev |
8 maj, 2013 07:04 |
|
Den magiska lennart
Elev |
Jaja sa jag och suckade och flög där ifrån
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 8 maj, 2013 07:07
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 8 kl. 07:15
|
|
TildeW
Elev |
8 maj, 2013 07:14 |
|
Den magiska lennart
Elev |
Jag behövde lite sälskap så jag flög till moofys klassrum för att prata med honnom.
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 8 maj, 2013 07:17 |
|
TildeW
Elev |
8 maj, 2013 07:19 |
|
Den magiska lennart
Elev |
moody var också upptagen så jag bästemde mig för att leta reda på den som famnat mörkrets märke...
Den magiska lennart,det är jag! Om du har letat efter någon som vill rolla eller duellera behöver du inte leta mer,jag är här! 8 maj, 2013 15:18 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan den magiska lennart och TildeW
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen