PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"...Jo... eller kanske senare." svarade jag.
7 nov, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
Det betydde nej.
"Varför inte. Du ser ut att behöva det och om du var trött på lektionen betyder det ju att du behöver energi, och då måste du äta!" Jag fattade inte varför jag plötsligt sa det här till henne.
7 nov, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
"Jag vet att jag behöver det. Men jag är absolut inte hungrig. Jag är bara trött." sa jag och log lite svagt.
7 nov, 2013 17:58
|
|
Borttagen
|
"Men det är ju därför som du är trött!" Fortsatte jag.
7 nov, 2013 18:34
|
|
Borttagen
|
Det var sant det visste jag.
"Jag vet. Men jag är inte hungrig." sa jag bara och la armarna i kors.
7 nov, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
"Nähä. Men jag tycker fortfarande att du ska äta."
7 nov, 2013 18:46
|
|
Borttagen
|
"Du får tycka vad du vill." sa jag och började gå mot bergen.
7 nov, 2013 18:48
|
|
Borttagen
|
"Tjejer" mumlade jag och gick och satte mig på en bänk.
7 nov, 2013 19:00
|
|
Borttagen
|
"Killar..." sa jag för mig själv och började klättra upp på berget.
7 nov, 2013 19:01
|
|
Borttagen
|
Jag orkade inte gå in igen och jag var uttråkad. Jag bestämde mig för att följa efter upp på berget.
När jag klättrat ett tag så kom jag fram bakom henne.
"Vad ska du göra då?" Sa jag.
7 nov, 2013 19:09
|
Du får inte svara på den här tråden.